TuneList - Make your site Live

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Είναι πάντα εκεί

Ήταν πάντα εκεί
Στη μεριά της καρδιάς
Πριν ακόμα μπει και κάτω από το δέρμα
Ελευθερία την ονόμασα έπειτα
Από πριν αυτό ήταν το όνομά της
Από πριν αυτό ήταν το νόημά της

Μου κρατάει συντροφιά τα βράδια τα δύσκολα
Μου δείχνει κινδύνους
Μικραίνει τα μάτια με μίσος στις γυναίκες που δε συμπαθεί
Είναι πάντα εκεί όταν...
και μου κρατάει συντροφιά τα γαμημένα εκείνα βράδια που δε λέει να ξημερώσει
"Στα'λεγα" μου λέει, αλλά μου χαϊδεύει με στοργή τα μαλλιά.
"Στα'λεγα" μου λέει και μου τραβάει τα μαλλιά
"Πάψε πια να κλαις!"

Έχει ό,τι θέλω. Τα πάντα. Ό,τι αγάπησα σε κάθε γυναίκα.
Είναι ό,τι πιο τέλειο.
Νιώθω τόσο δυνατός όταν νιώθω την παρουσία της
"Εγώ είμαι εδώ" μου λέει και και με κοιτάει στα μάτια.
Και γω την φυλάω. Καλύτερα δε γίνεται.
Μαζί μου θα πεθάνει.

2 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ανάρτηση!
    Υπέροχα τα λόγια σου!
    Έτσι είναι, την διάλεξες και θα είναι μαζί σου για πάντα!

    (αγαπάω πολύ τα τατουάζ, και με λένε και Ελευθερία, γιαυτό την βρίσκω απίθανη την αναρτησή σου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή